În BCU Iaşi, Departamentul de Marketing a fost înfiinţat ca serviciu de sine stătător în anul 1996. Începând cu anul 2016, acesta şi-a schimbat denumirea în Departamentul de Comunicare, Marketing şi Proiecte şi şi-a diversificat activităţile. Echipa de lucru este formată în prezent din 10 persoane. Departamentul se subordonează Directorului General al BCU Iași. Activitatea se desfăşoară interdepartamental.
Activităţi:
- Promovarea serviciilor şi a imaginii bibliotecii prin intermediul mass-media, a platformelor de social-media și a site-ului instituției
- Dezvoltarea şi implementarea campaniilor de promovare a produselor şi serviciilor BCU Iaşi în vederea fidelizării şi atragerii de noi utilizatori
- Coordonarea activităţilor de promovare în BCU Iaşi
- Elaborarea materialelor de informare pentru utilizatorii BCU Iaşi
- Coordonarea şi organizarea evenimentelor profesionale şi culturale în acord cu strategia şi specificul instituţiei
- Efectuarea de studii, analize, sondaje privind calitatea serviciilor oferite de BCU Iași şi studierea posibilităţii de implementare de servicii şi facilităţi noi pentru utilizatori
- Monitorizarea surselor de finanţare în vederea atragerii de fonduri europene nerambursabile şi participarea la elaborarea şi implementarea proiectelor
- Recrutarea, selecţia şi coordonarea voluntarilor interesaţi de activităţile specifice bibliotecii, cât şi de evenimentele organizate de aceasta
- Gestionarea solicitărilor de informaţii de interes public
- Coordonarea vizitelor ghidate în bibliotecă.
Persoană de contact: Simona Sînzianu
Email: bcumeiasi@gmail.com