Solicitare oferte achiziții publice
17 ianuarie 2024: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” din Iași invită operatorii economici interesați să depună ofertă pentru atribuirea unui contract de prestare de servicii pentru asigurarea serviciilor de pază aferente obiectivului, respectiv a sediului BCU Iaşi, pentru perioada februarie – decembrie 2024.
Relații suplimentare la Telefon: 0232 264 245, interior 117 între orele 9-14 Ing. Cristian Raicu, Email: bcumeminescu@gmail.com
17 ianuarie 2024: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” din Iași invită operatorii economici interesați să depună ofertă pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect „Servicii de întreţinere, revzie şi reparaţii ascensoare” pentru perioada februarie – decembrie 2024
Relații suplimentare la Telefon: 0232 264 245, interior 117 între orele 9-14 Ing. Cristian Raicu, Email: bcumeminescu@gmail.com
5 decembrie 2023: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” din Iași invită operatorii economici interesați să depună ofertă pentru atribuirea contractului de furnizare energie electrică pentru perioada 01.01.2024 – 31.12.2024, până la data de 12.12.2023 ora 15, conform invitației de participare.
15 septembrie 2023: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” Iași, în calitate de autoritate contractantă, solicită operatorilor economici interesați, prezentarea unei oferte însoțită de mostre, privind furnizarea de 2000 de permise RFID pretipărite, conform caietului de sarcini anexat. Ofertele, însoțite de mostrele solicitate pot fi depuse la sediul autorităţii contractante din Iași, str. Păcurari nr. 4, până la data de 27.09.2023. ora 12.00. Anexa
22 martie 2023: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” Iaşi scoate la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 07.04.2023, ora 10,00, la sediul său din Iaşi, str Păcurari nr 4 deșeuri din metal(tablă) – aproximativ 7000 kg, preț per kilogram 0,75 lei, deșeuri din material lemnos- aproximativ 10 tone, preț per tonă 50 lei
8 februarie 2023: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” Iaşi invită operatorii economici interesaţi să avanseze ofertă de preţ în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică pentru etichete UHF RFID Library Tag 125 mm x 5mm
La solicitarea unui potențial ofertant precizăm următoarele:
Oferta se va depune la registratura Bibliotecii Centrale Universitare ”Mihai Eminescu„ Iași, str. Păcurari nr 4, în plic închis și sigilat.
3 mai 2022: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” din Iași invită operatorii economici interesați să avanseze ofertă de preț pentru „Servicii de audit financiar pentru proiectul RESTAURARE ȘI REABILITARE A CLĂDIRII MONUMENT ISTORIC BIBLIOTECA CENTRALĂ UNIVERSITARĂ „MIHAI EMINESCU” IAȘI” în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini atașat.
Ofertele vor fi depuse în plic închis, la sediul instituției, din Iași, str. Păcurari, nr.4, Serviciul Administrativ.
Data limită de depunere a ofertelor este 12.05.2022, ora 10:00.
Data limită de comunicare a rezultatelor este 16.05.2022, ora 15:00.
Date contact: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” Iași, str. Păcurari, nr.4, Tel. 0232 / 264245 interior 117, e-mail bcumeminescu@gmail.com
19 aprilie 2022: Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” din Iași invită operatorii economici interesați să avanseze ofertă de preț pentru „Servicii de consultanță pentru Managementul execuției proiectului Restaurare și Reabilitare a clădirii monument istoric Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” Iași” în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini atașat.
Documentația poate fi consultată la sediul instituției din Iași, Str. Păcurari, nr. 4.
Ofertele vor fi depuse în plic închis, la sediul instituției, din Iași, str. Păcurari, nr.4, Serviciul Administrativ.
Data limită de depunere a ofertelor este 29.04.2022, ora 10:00.
Data limită de comunicare a rezultatelor este 02.05.2022, ora 15:00.
Date contact Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” Iași, str. Păcurari, nr.4:
Tel. 0232 / 264245 interior 117,
e-mail bcumeminescu@gmail.com
11 octombrie 2021: Caiet de sarcini pentru achiziţie de echipamente IT
La întrebarea unui potențial ofertant facem următoarea clarificare.
Întrebare:
Este obligatoriu ca rafturile sa aibe L 1000 mm, sau putem sa configurăm de exemplu tronsonul de 4 m astfel:
1 corp x 900 mm + 2 x L 1500 mm ?
Cel de 7 m am putea sa–l realizam din 4 corpuri x L 1500 mm + 1 corp x L900 mm .
Răspuns:
Se pot oferta şi rafturi cu dimensiunile specificate fără a exista diferente mai mari de 20 cm/tronson iar lungimea totală a rafturilor ofertate sa fie egală sau mai mare decât prevederile caietului de sarcini.
Punctual, în cazul specificat, dacă există diferenţe în minus pentru tronsoanele care conţin rafturi de perete (3900 mm fata de 4000 mm), această diferență trebuie suplinită de rafturile de mijloc astfel încât lungimea totala a rafturilor (lungimea însumată a tuturor tronsoanelor) să nu fie mai mică decât lungimea prevazută prin caietul de sarcini.
Menţionăm că arhitectura sălii nu permite montarea unor rafturi de perete mai lungi de 4000 mm, şi rafturile de mijloc trebuie să aibă lungimi egale.
Celelalte prevederi ale caietului de sarcini rămân neschimbate.
Data limită până la care se pot cere clarificări 15 09 2020 ora 10 00
La întrebările unui potențial ofertant facem următoarele clarificări.
Întrebarea 1
1. ‘’ rafturile vor fi rezistente la solicitările dinamice în cazul unui cutremur, în conformitate cu prescripţiile tehnice în vigoare, ..’’
Intrebare : În caracteristicile tehnice, pentru acest proiect solicitati şi calcul la seismic ?
Răspuns 1: Nu se solicită calcul seismic.
Întrebarea 2
2. ‘’ Tronson format din şapte rafturi cu poliţe cu dimensiunile 800mm x 1000mm fiecare raft este alcătuit cu 6 poliţe‘’
Intrebare : Putem sa folosim şi alte dimensiuni pentru lungimea modulului de raft alta decât 1000 ?
Răspuns 2: Da, în condiţiile stipulate la clarificarea nr . 1.
Întrebarea nr 3
3. ‘’Rafturile vor fi prevăzute cu un profil de oprire lateral ( anexa 1 , figura 2)‘’
Intrebare: Acest ‘’opritor ‘’ trebuie pentru fiecare nivel şi pentru fiecare cadru /picior de raft ?
Răspuns nr 3
Profilul de oprire lateral ( anexa 1 , figura 2) are rol structural şi va fi montat în scopul asigurării rezistenţei şi stabilităţii rafturilor.
Numărul acestora este la latitudinea ofertantului în conditiile respectării art. 4.2 din caietul de sarcini.
Întrebarea nr. 4
4. Pentru figura 1 din anexa 1 se observă un separator amplasat pe poliţă (nivel).
Întrebare: Câte separatoare de acest tip sunt necesare pentru un nivel de 400 x 1000 & 800 x 1000?
Răspuns nr 4
Pentru fiecare poliţă 400 x 1000 câte un separator. Acesta trebuie să fie culisant.
Pentru ultima poliţă(capac) nu se solicită separator.
Pentru poliţele duble (800 x 1000) 2 separatoare independente/poliţă, cate unul de fiecare parte a raftului.
Pentru ultimile poliţe (capac) nu se solicită separator.
Întocmit,
Ing. Manole Bogdan
22 septembrie 2020: Comunicare
5 noiembrie 2019: Caiet de sarcini echipament foto
Se prelungeste data de depunere a ofertelor pana la 18.11.2019 ora 12:00
21 octombrie 2019: Caiet de sarcini Achiziţie echipamente IT
Completare:
Produsele vor fi instalate/puse în funcţiune de furnizor, la sediul beneficiarului din Iaşi, str. Păcurari nr. 4.
La punerea în funcţiune se va întocmi proces verbal de punere în funcţiune.
Clarificare
La solicitarea unui potential ofertant privind modalitatea de depunere a ofertelor, comunicăm următoarea clarificare:
Oferta poate fi trimisă și pe adresa de email scanată și semnată de reprezentatul societății.
17 septembrie 2019: Caiet de sarcini copiator multifunctional A3 monocrom
26 august 2019: Raport de selecție etapa de evaluare și selecție
16 iulie 2019: Proces verbal de evaluare a ofertelor
5 iulie 2019: Invitație de participare depunere ofertă pentru atribuirea contractului de achiziție publică ”Servicii de proiectare specializată: întocmire studii de specialitate, raport evaluare structurală și D.A.L.I. pentru intervenții de restaurare și reabilitare a clădirii monument istoric Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” Iași.”
Ofertele se vor depune până la data de 15 iulie 2019, ora 12.00
26 iunie 2019: Invitaţie participare depunere ofertă pentru atribuirea contractului de achiziţie publică „Servicii de proiectare specializată” şi Caiet de sarcini
Ofertele se vor depune până la data de 4 iulie 2019, ora 12.00
18 iunie 2019: Invitaţie participare depunere ofertă pentru atribuirea contractului de achiziţie publică „Servicii de întreţinere pentru un număr de 82 aparate de aer condiţionat”
Ofertele se vor depune până la data de 25 iunie 2019, ora 10.00
31 mai 2019: Invitaţie participare depunere ofertă pentru atribuirea contractului de achiziţie publică „Sistem sonorizare”
Ofertele se vor depune până la data de 7 iunie 2019, ora 12.00
11 iunie 2019: Proces verbal de evaluare a ofertelor Sistem de sonorizare
15 mai 2019: Invitaţie participare depunere ofertă pentru atribuirea contractului de achiziţie publică „Lucrări de reabilitare – modernizare ascensor”; Caiet de sarcini „Lucrări de modernizare Ascensor pentru persoane istalat la BCU Iaşi”
Ofertele se vor depune până pe 22 mai 2019, ora 12.00
ANUNŢ EVALUARE
6 martie 2019: Solicitare oferte de preț pentru servicii de curăţenie
8 februarie 2019: Solicitare oferte de preț pentru „Monitorizare și intervenție 2 puncte de lucru”
21 noiembrie 2018: Solicitare oferte de preț pentru Execuție sistem de evacuare și compensare (desfumare) mecanică CPV 45331210-1 pentru depozite de carte demisol
Caiet de sarcini instalații pentru desfumare
Formularul F3 – LISTA cu cantități de lucrări pe categorii de lucrări
Formularul F4 – LISTA ECHIPAMENTE cu cantități de utilaje și echipamente tehnologice, inclusiv dotări
Formularul F5 – FIȘE TEHNICE
20 noiembrie 2018: Solicitare oferte de preț pentru transport publicații pe ruta București – Iaşi
5 septembrie 2018: Caiet de sarcini – Servicii de proiectare şi execuţie sistem de supraveghere video
Clarificări
1 august 2018: Achiziție scaner carte cu platan în V
Clarificări
Clarificări
4 iulie 2018: Solicitare oferte de laptop şi server
Clarificări
27 martie 2018: Solicitare oferte perntru Transport internaţional de publicaţii
15 noiembrie 2017: Solicitare ofertă lucrări de modificare tâmplărie
10 octombrie 2017: Achiziţie servicii de proiectare
15 septembrie 2017: Achiziţii surse, calculatoare, scanere
Clarificări
8 martie 2017: Caiet de sarcini Sistem de rafturi metalice pentru depozitul de carte al BCU Iaşi
12 noiembrie 2016:Solicitare ofertă de preţ aparat foto DSLR
7 octombrie 2016: Solicitare ofertă de preţ videoproiector
28 iunie 2016: Achiziţii surse, calculatoare, aer condiţionat